Oct 30, 2004

tatau kenapa!~

aku tatau kenapa lately nih orang kata aku cepat emo.... banyak sangat ke aku berubah??
humm....mungkin keadaan menyebabkan aku camni....tatau ape sebabnya....
aku skang cam cepat merajuk, cepat nangis dan segala punya cepat lah....
aku mmg dapat rasa yang aku tak macam dulu lagik....

aku yang dulu periang, tak habis2 senyum...mmg lah orang nampak aku cam garang...
tapi sekadar luaran jer....kadang2 aku takut.....takut yang masa aku dibumi ni dah sampai tarikh luput...takut yang aku akan dipanggil Ilahi....aku tak punya amal yang cukup untuk mengadap Ilahi....aku harap belum sampai masanya untuk aku menemui-Nya...

aku masih lagi merindui ayun....yeah! sehingga nafas terakhirku aku akan merinduinya...
bukanlah niat untuk menambahkan lagi pilu dihati....tapi, apa yang berlaku, terlalu pantas untuk aku hadapi....kenyataan yang terlalu perit.....

No comments: