Feb 2, 2009

Bingung!!


Friday, February 11, 2005

hari ni aku bingung!!!bingung memikirkan ape yang patut aku buat demi kebahagiaan ayem...aku sayang sangat ayem tu...skolah dah nak abis nih...lepas tu carik keje....dan aku rase, aku takkan keje kat bp...jadinya, sapa nak jaga ayem???ayem lah hidup aku, ayem lah cahaya aku....kalo takde ayem, buleh mati sedih aku...(air mata dah leleh nih!!huhuh)......aku sayang ayem lebih dari diri aku sendiri....tapi aku taknak laaa ayem terbiar....


mak aku for sure tanak jaga ayem....nanti die komplen susah nak berjalan laa, payah laa,high-maintenance laa, menyusahkan laa.....pendek kata sume dia akan komplen!!!aku taknak kehilangan ayem....tapi aku taknak ayem jadi cam kucing-kucing tepi jalan..tak berumah, makan tak tetap, kurus, berkurap....!!!ayem selama ni aku jaga dengan penuh kasih sayang walaupun die stress, dia tau aku sayang kat die...ape harus aku buat??? aku buntu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: